FAQ - ZeroLemon - ultimate solutions for smartphones

FAQ

1. Jaki jest rekomendowany sposób ładowania baterii ZeroLemon?

Do ładowania baterii należy używać oryginalnej ładowarki.

Nową, po raz pierwszy uruchomioną baterię należy zamontować w telefonie, a następnie eksploatować do momentu rozładowania do ostatnich kilku % pojemności. Następnie należy podłączyć telefon do ładowarki na 12h (np. na noc). Powyższy cykl należy powtórzyć pięciokrotnie z nową baterią. Czynność ta zapewni osiągnięcie maksimum możliwości w zakresie zasilania smartfona.

W czasie dalszej eksploatacji zalecamy pozostawianie telefonu podłączonego do ładowarki przez dodatkowe pół godziny od momentu wyświetlenia na ekranie informacji o pełnym naładowaniu baterii, ponieważ wiele telefonów wyświetla komunikat o pełnym naładowaniu baterii, podczas gdy w rzeczywistości bateria jest naładowania dopiero w 90%.

Dodatkowe pół godziny ładowania pozwala na pełne naładowanie baterii i dłuższy czas działania telefonu.

 

2. Jak sprawdzić, czy mój telefon jest kompatybilny z baterią Tri-Cell Extended Battery ZeroLemon?

W opisie baterii jest umieszczony dokładny opis modeli telefonów kompatybilnych z oferowanymi bateriami ZeroLemon. W razie wątpliwości lub pytań prosimy zapytać sprzedawcę o potwierdzenie kompatybilności baterii.

 

3. Jak zamontować w telefonie baterię o powiększonej pojemności Tri-Cell Extended Battery wraz z obudową Zeroshock Shockproof / Dustproof Rugged Case?

Proszę postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w załączonym klipie video:

 

Instrukcja montażu baterii ZeroLemon

 

4. Jak zamontować ZeroLemon Ultra Glass Armor na ekranie smartfona?

Proszę postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w załączonym klipie video:

 

Instrukcja montażu szkła ochronnego ZeroLemon